James Brown - Escape-Ism (Complete Take)

Текст песни James Brown - Escape-Ism (Complete Take)

I was talking to a cat the other night,
He said what everybody is looking for,
What everybody's looking for today,
They're looking for ESCAPE-ISM.
Heh. Heh.
Ain't it good to you? (Band: "Yeah")
You know what? I love to get down, Jack. And when I get down, y'understand, I don't have to go into no funny bag... (mumbling) say, that alcohol, I can't, y'understand, yeah. That's the way I feel.
You know, I believe I'll get down right about here. (BOBBY BYRD: "Right on") Byrd, if I get down-- y'know Byrd, Byrd's gotta, Byrd's gotta, I mean, Byrd's gotta out of sight tune coming up. We gotta record for him right here, y'know. So we're trying to get our thing out of the way before Byrd can get into it.
Byrd, can we get on before we-- Is it all right? Byrd, do you think it's gonna be a hit, Byrd? (BYRD: "Yeah. I think it's going to be a hit") You think it's gonna be a hit? (BYRD: "A smash.") I know it's a smash. I know it's a smash. Cause you're in the thing, man, you're saying where it's at, y'know. It's gotta be a hit. You ready, Byrd?
Get DOWN!!
HEH!!
Ain't it good to you.

Ain't it good to you.
Ain't it good to you.
Hahaha! Heh! Lookie here. What you say, Fred?
(FRED WESLEY: "Man, you know, we better take it on the LAM.")
JAMES: You better watch the man.
I don't think they heard. What you say, Fred?
(FRED WESLEY: "I said, we better take it on the LAM.")
JAMES: You better watch the man.
BYRD! Come over here, brother, let me tell you something. You think we're talking too loud?
(BYRD: Make that fuss.)
JAMES: HUNH! I ain't

Другие песни исполнителя

ПесняИсполнительВремя
01BessieJames Brown
02I got you (I Feel so good)James Brown
03You've Got The PowerJames Brown
04Let A Man Come In And Do The PopcornJames Brown
05Escape-Ism, Pt. 1James Brown
06Let A Man Come In And Do The Popocorn (Part 1)James Brown

Слова и текст песни James Brown Escape-Ism (Complete Take) предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст James Brown Escape-Ism (Complete Take) найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

James Brown - Escape-Ism (Complete Take)?

User comments
Прикрепить

Слушать онлайн James Brown Escape-Ism (Complete Take) на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать