Jay-Z - Pump It Up (Freestyle)

Текст песни Jay-Z - Pump It Up (Freestyle)

Gimme that beat fool, it’s a full time jack move
Don’t worry skano ill give it back soon
Just having a little fun, was sup my nigga?
S dot collection
Black album coming soon
Just gonna vent a little bit
Have a little fun with it

Ain't nobody dumpin' on hove
You ain’t in sanitation or sanitarium
What are you crazy Jay-Z’ll bury em
I'll get you drug out the club they have to carry em
Go head, bug out, I'll raid, niggas scurry
Worry I'm not Mike Jordan
Of the mic recording
Hovi’ baby you Kobe, maybe Tracy McGrady
Matter fact you Harold Miner, J.R. Rider
Washed up on marijuana
Even worse you a Purvis Ellis
You worthless fella
You ain't no athlete you Shawn Bradley
I ain’t talkin' to nobody in particular
My flow just vehicular homicide when I’m kitchen em
Yes, anybody in my path
Is a car crash waiting to happen
Nigga what?
I got my foot on the throat
On the pulse of this rap game and I ain’t letting up, YUP!
Yea who’s the nicest life of lifeless mic devices?
And I don't write this I just mic this
I will it to happen
One take hove I’m real in this rapping
My new name is just the facts
While the rest of y'all just adjust the facts
Put words together, just to match
I say what I feel y’all adjust to that
I do the opposite of y’all so I just attract
The realer audience usually unjustly black
Know my flow and the shit they go just match
Like the sound of my voice and a choice just track
I just tackle the something the flack of the public
Nothing, I know real niggas happen to love it
If you don’t like it or look in the mirror
Most likely you ain’t living so you don’t get it
You ain’t did it so you can envision it
The picture I’m painting ain't vivid
The language I’m spitting is so foreign to ya
She was starving a dude to ya
Growin up hard in a little apartment allude to ya
I’m just talkin’ to ya

[Joe Budden]
Gimme that beat fool
It’s a full time jack move
Fine jay web said take it back dude
It’s hot

Minute or two we play ball now
Listen I’m just having some fun

Part in the future
Sing the track now
Spend a good week Hova
You can bring it back now
All these rappers is cooking crack now
Took the realness out the game it’s time to put it back in
The fans finally got it understood they just gappin
While Joey’s in the hood like Madden
Success is wrapped up
Checks just rack up
Everybody’s a killer but the deaths don’t add up
Everybody’s a hustler but the money ain’t coming in
Y’all is it just my math sucks? Nah
Time I’m a super stuck cheat they wealth
Everybody’s so scurred to just be they self
And the base and your boys get found like the cool
So we could sound like loon or pound like boom
Don’t end up a dead man for the cheddar
The way to play is Joey in *Def Jam Vendetta* for real
On your pro two blues and don’t be shocked
Open the booth door we be like old school move it
Ain’t goin to be a tray fee jay-z they be murdered
Joey the future I’m more like dirt
Anybody buyin respect me
Try and wet me
Y’all dudes will never make it
You’re a Tyus Edney
I’m a standout like Yao Ming
I’m what's sparkin now
Like fallback Shaq
I’m startin now
Boys poppin it toys poppin spit
I’m not from round these parts I’m Stojakovic
Let me hear your man say I’m the Jordan of rappin
He’s gettin fatigued girlie his scorin is lackin
Legacy is gettin' ruined and you don’t want that
So pretty much learn from him
Don’t come back
And rap is gettin’ wag top
G's are steppin
Cause’ you are not that hot
Don’t believe the yes men
It ain’t about who’s better than uh
It’s so evident
They hard to be real with no evidence
And I ain’t comin at jay
Cuz he’s the greatest dreamer
But he already laid the way
I’m just layin my seed in
Not the same way I was
Dude I’m done d

Другие песни исполнителя

Слова и текст песни Jay-Z Pump It Up (Freestyle) предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст Jay-Z Pump It Up (Freestyle) найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

Jay-Z - Pump It Up (Freestyle)?

User comments

Слушать онлайн Jay-Z Pump It Up (Freestyle) на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать