Ludacris - Get Back (feat. Sum 41)

Текст песни Ludacris - Get Back (feat. Sum 41)

Hands Up! Hands Up! Here's another one.. and a.. and a.. another one.

(Ee-Ee Whoo-Whoo) Why you all in my ear? Talkin' a whole bunch a sh*t that I ain't tryin to hear.
Get Back! Motherfucker You don't know me like that.)
(Get back! Motherfucker You don't know me like that!
(Ee-Ee Whoo-Whoo) I ain't playin' around.. Make one false move, I'll take you down.
Get back! Motherfucker You don't know me like that.
(Get back! Motherfucker You don't know me like that!)

So, so, come on, come on. DON'T get swung on, swung on. It's the knick-knack-patty-whack still riding cadillacs. Family
off the streets, made my homies put the baggies back. (Whoo!) Still snaggin' plaques (yep), still action-packed (yep), and
dope.. i keep it flippin' like acrobats. That's why I pack a mack, that'll crack a back, cause on my waist, there's more
heat than the shaq-attack! But I ain't speakin' about ballin', jus' thinkin' about brawlin' 'til y'all start ballin'. We
all in together now, birds of the feather now, jus' bought a plane so we change in the weather now. So put your brakes on,
cats put your capes on, and knock off your block, get dropped, and have your face blown. Cause I'll prove it, scratch off
the music, like hey little stupid, don't make me looose it!

I came (I came), I saw (I saw), I hit him right dead in the jaw (in the jaw).

See I caught him with a right hook, caught him with a jab, caught him with an upper cut, kicked him in his ass. Sent him
on his way cause I ain't for that talk, and no trips to the county.. I ain't for that walk! We split like 2 pins at the

end of a lane, we'll knock out your spotlight and put end to your fame. Holding DTP pinned at the end of yo' chain, and put
the booty of a swish at the end of a flaamme.

Hey, you want WHAT with me?! I'm gonna tell you one time, don't F*CK with me! Get down! Beat his ass.. ain't got nothin'
to lose, and i'm havin a bad day, don't make me take it out on you!

Maann, cause I don't wanna do that. I wanna have a good time and enjoy my Jack.. sit back and watch some women get drunk
as hell, so I can wake up in the morning with a story to tell. I know it's been a little while since I've been out the
house, but now I'm here.. you wanna stand around runnin' yo' mouth? I can't hear nothing you sayin' or spittin', so what's
up? Don't you see we in the club?, man shut the f*ck up!

Ah! We in the red light district!
Ah! We in the red light district!
Whoo! We in the red light district!
Ah! We in the red light district!
Whoo! We in the red light district!
Whoo! The red light district!
Whoo! The red light district..
Ah! The red light district..

Другие песни исполнителя

Слова и текст песни Ludacris Get Back (feat. Sum 41) предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст Ludacris Get Back (feat. Sum 41) найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

Ludacris - Get Back (feat. Sum 41)?

User comments
Прикрепить

Слушать онлайн Ludacris Get Back (feat. Sum 41) на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать