Madonna - Gimme All Your Luvin

Текст песни Madonna - Gimme All Your Luvin

[Verse 1: Madonna]
L-U-V Madonna
Y-O-U You wanna
I see you coming and I don't wanna know your name
L-U-V Madonna
I see you coming and you're gonna have to change the game
Y-O-U You wanna
Would you like to try?
Give me a reason why
Give me all that you got
Maybe you'll do fine
As long as you don't lie to me
And pretend to be what you're not

[Hook: Madonna]
Don't play the stupid game
Cause I'm a different kind of girl
Every record sounds the same
You've got to step into my world
Give me all your love and give me your love
Give me all your love today
Give me all your love and give me your love
Let's forget about time
And dance our lives away

[Verse 2: Madonna]
L-U-V Madonna
Y-O-U You wanna
Keep trying don't give up, it's if you want it bad enough
L-U-V Madonna
It's right in front of you, now tell me what you're thinking of
Y-O-U You wanna
In another place, at a different time
You can be my lucky star
We can drink some wine
Burgundy is fine
Let's drink the bottle every drop

[Hook: Madonna]
Don't play the stupid game
Cause I'm a different kind of girl
Every record sounds the same
You've got to step into my world
Give me all your love and give me your love
Give me all your love today

Give me all your love and give me your love
Let's forget about time
And dance our lives away

[Verse 3: Nicki Minaj]
Give me all your love boy
You can be my boy, you can be my boy toy
In the nick of time, I can say a sicker rhyme
Cause it's time for change, like a nickel or a dime
I'm roman, I'm a barbarian, I'm conan
You was sleeping on me, you were dosin'
Now move, I'm goin' in

[Bridge: Madonna]
You have all the L-U-V
I gave you everything you need (now move!)
Now it's up to Y-O-U
Are you the one, shall we proceed?

[Verse 4: M.I.A]
Me it. Licks. I'm some swag shit
Glad, no one gave you this
It's super sonic, bionic, uranium hits
So I break him off tricks
Let's pay it with sticks
I'mma say this once, yeah, I don't give a shit

[Hook: Madonna]

Don't play the stupid game
Cause I'm a different kind of girl
Every record sounds the same
You've got to step into my world

Give me all your love and give me your love
L-U-V Madonna
Give me all your love and give me your love
Y-O-U You wanna
Give me all your love and give me your love
Give me all your love today
Give me all your love and give me your love
Let's forget about time
And dance our lives away

Другие песни исполнителя

Слова и текст песни Madonna Gimme All Your Luvin предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст Madonna Gimme All Your Luvin найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

Madonna - Gimme All Your Luvin?

User comments
Прикрепить

Слушать онлайн Madonna Gimme All Your Luvin на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать