Nb Ridaz - U Got Me Hot feat. Mary

Текст песни Nb Ridaz - U Got Me Hot feat. Mary

This song right here is dedicated to that pretty lil' mama right there
(Wusup girl?)
Tell me mama- how you feel if I touch you right here? Like this

You got me hot
My body's off the hook
I gotta feel your touch
I can't get enough of you
(Don't be shy mama don't be shy)
You got me hot
My body's off the hook
(Tell me mama how you feel)
I gotta feel your touch
(You ready?)
I can't get enough of you

Now she was rockin hot jeans
Low-cut baby tee
Hotter than the Fourth of July in A Z
I mean I'm trippin
I couldn't even think
Booty so thick she can hold two drinks
I must be dreamin cuz I couldn't believe her
And then I'm feelin sick like Saturday night fever
I trun around and asked Zig Zag "What I gotta do to get it down like that?"
Two seconds glat she's lookin at me
Two seconds passed and she walks toward me
I drop dollars cuz my game don't stop
And all she said was "Damn boy you got me hot"

(Chorus)
You got me hot
My body's off the hook
I gotta feel your touch
I can't get enough of you
You got me hot

My body's off the hook
I gotta feel your touch
I can't get enough of you

I've been eyeing you baby girl since I got here (Hello)
Physcial attraction, makin eye contact
Already knowin that I wanna know that
I'm at the bar at the same time ordering the same drink
I love the way your jeans fit your hips mami
Shared some conversation a bit
She told me that she had a man
That he treats her bad and if I was down with a one-night stand
Then she took my hand, whispered in my ear that she wasn't wearin no underwear
Then I'm like "Hey ya'll homies, I'll be back. I'm about to hit it with no strings attached."

(Chorus)

Rock up in the spot like a ghetto superstar
I seen this honey standing up at the bar (Wusup girl?)
Walked up to her and I said "Wusup shorty, is your name Christina cuz you lookin kinda dirty, flirty."
Says boy you're makin me hot
Bouncin', shakin gimme all that you got
Love the way you make it clap
Make your neck snap back
Love the way you grindin
Oooh girl that booty phat
Body's on fire
Can I touch
I got the kindag game to give you more than enough
While the night is still jumpin
While the DJ is still spinning
Too many hotties make me wanna get up in 'em

(Chorus)

Другие песни исполнителя

ПесняИсполнительВремя
01Sometimes i wishNb Ridaz
02Sunshine feat. MaryNb Ridaz
03Tu EresNb Ridaz
04Until I Die feat. GeminiNb Ridaz
05Until I Die ft. GeminiNb Ridaz
06Wishin feat. AmandaNb Ridaz

Слова и текст песни Nb Ridaz U Got Me Hot feat. Mary предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст Nb Ridaz U Got Me Hot feat. Mary найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

Nb Ridaz - U Got Me Hot feat. Mary?

User comments
Прикрепить

Слушать онлайн Nb Ridaz U Got Me Hot feat. Mary на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать