Smash!! - Kinda Crazy

Текст песни Smash!! - Kinda Crazy

You don’t own me
Think you know me
Get out of my head,
Out of my bed
You’re wrecking my mind
Yes, I love you,
But I hate you
To your surprise
You think you’re fly
That’s not right.

Take a step back
‘Cuz you’re under attack
I love you
But you got me crazy
Yeah-yeah-yeah
Don’t worry about me
‘Cuz I tend to be
Sometimes a little kinda crazy
Yeah-yeah-yeah
I said yeah-yeah-yeah

I’m so sick of you
All you do
The way you murder your cigarette
When I set
Myself down to eat
Damn you talk, girl,
Behind my back
And everybody seems to know
What’s going on but not me?

Take a step back
‘Cuz you’re under attack
I love you
But you got me crazy
Yeah-yeah-yeah
Don’t worry about me
‘Cuz I tend to be
Sometimes a little kinda crazy

Yeah-yeah-yeah
I said yeah-yeah-yeah

Oh, I said yeah-yeah-yeah

Seems to know exactly what to do
But you’re pushing me away
Drifting further everyday
I don’t wanna loose what I have with you
We need to think about it!
We can work it out!
Yeah

Take a step back
Nooo
Sometimes I feel intact
Don’t ride away from me

Take a step back
‘Cuz you’re under attack
I love you
But you got me crazy
Yeah-yeah-yeah
Don’t worry about me
‘Cuz I tend to be
Sometimes a little kinda crazy
Yeah-yeah-yeah
I said yeah-yeah-yeah

No, I said yeah-yeah-yeah

Take a step back
Oh, no
You’re driving me
You’re driving me crazy
You keep on driving me (x2)
You’re driving me
Crazy

Другие песни исполнителя

Слова и текст песни Smash!! Kinda Crazy предоставлены сайтом Megalyrics.ru. Текст Smash!! Kinda Crazy найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями.

Использование и размещение перевода возможно исключиетльно при указании ссылки на megalyrics.ru

О чем песня

Smash!! - Kinda Crazy?

User comments
Прикрепить

Слушать онлайн Smash!! Kinda Crazy на Megalyrics — легко и просто. Просто нажмите кнопку play вверху страницы. Чтобы добавить в плейлист, нажмите на плюс около кнопки плей. В правой части страницы расположен клип, а также код для вставки в блог.

Новые тексты и переводы

Пожалуйста, включите JavaScript

Он необходим для работы плеера. Как это сделать